Wiele osób, szczególnie tych rozpoczynających dopiero swój biznes zastanawia się, czy rzeczywiście potrzebuje wsparcia copywritera. Tyle się o tym teraz mówi, ale przecież to żadna sztuka opisać działalność firmy czy kilkadziesiąt produktów. Po co za to płacić? Udowodnimy Ci dzisiaj, że jednak warto znaleźć dobrego copywritera, który wzniesie Twój biznes na wyżyny. Jeśli chcesz poznać 5 powodów, dla których copywriter jest Ci niezbędny, zapraszamy do lektury.

1. Dobre treści to lepsza widoczność w sieci

Aby sklep internetowy czy jakakolwiek firma oferująca jakieś usługi mogła zostać odnaleziona w sieci, konieczne jest jej pozycjonowanie. Chodzi o to, by po wpisaniu słowa w wyszukiwarkę, dana strona znalazła się na jak najwyższej pozycji. Pierwsza dziesiątka to minimum, by strona była z łatwością odnajdywana i często odwiedzana. Aby jednak widoczność strony była na tak wysokim poziomie, konieczne jest zapełnienie jej dobrymi treściami. Dobrymi nie oznacza jednak poprawnymi i bezbłędnymi, ale też zgodnymi z zasadami SEO (więcej na ten temat przeczytasz tu). Uważasz, że potrafisz stworzyć takie treści i masz na nie czas? Nie? No właśnie. Dlatego szukaj copywritera!

2. Copywriter pisze, a Ty oszczędzasz czas

Prowadzenie firmy to multum zadań. Chyba nie chcesz dokładać sobie do listy obowiązków kolejnych punktów? Tworzenie treści to naprawdę czasochłonne zadanie, które zdecydowanie rozsądniej będzie powierzyć osobie z zewnątrz. To kolejny argument przemawiający za tym, że copywriter jest Ci niezbędny.

 

3. Dobre treści przyciągają klienta

Jedno zdanie można napisać na kilkanaście sposobów. I będzie znaczyło to samo, ale siła jego oddziaływania będzie inna. Dobry copywriter to w pewnym sensie psycholog, który zna reakcję klienta i wie, co na niego podziała. Ta umiejętność nie bierze się oczywiście z powietrza, a z wielu lat doświadczenia, ale to tylko potwierdza, że dobry copywriter to skarb.

 

4. Hasło reklamowe i slogan potrafi zdziałać cuda

Dobrze sformułowane hasło reklamowe zapada w pamięć i sprawia, że marka jest lepiej rozpoznawalna. Copywriter stworzy takie hasła bez problemu! Twoja marka stanie się bardziej wyrazista, a klient z pewnością chętnie skorzysta z Twoich usług.

 

5. Strona internetowa i profil społecznościowy to wizytówka firmy

Każda firma posiada swoją stronę internetową i/lub profil społecznościowy. Zarówno strona, jak i profil muszą być wypełnione atrakcyjnymi treściami, bo tylko wtedy mają szansę przebić się przez tysiąc innych firm o niemal identycznej działalności. Tak, nie ma się co łudzić- świat biznesu rozrasta się i trudno jest już wymyślić coś absolutnie nowego i innowacyjnego. Skoro nie możesz wyróżnić się unikalnym produktem, możesz przebić się dobrymi treściami, atrakcyjnymi grafikami i tą całą otoczką, która prowadzi do pozyskania klienta. Warto więc zatrudnić copywritera, bo on zajmie się tym najlepiej!

 

Nadal twierdzisz, że copywriter nie jest Ci potrzebny? My twierdzimy inaczej! Dobry copywriter jest częścią dobrej firmy i z pewnością to docenisz, jeśli tylko dasz mu szansę!